2022: Csak kilencedik a konstruktőri pontversenyben az Aston Martin, de Mike Krack csapatfőnök szerint tudják, hogy mi a gond, és ez a helyezés nem tükrözi a valós teljesítményüket. A problémát az egykörös tempó jelenti: sem Sebastian Vettel, sem Lance Stroll nem járt Q3-ban Vettel azerbajdzsáni kilencedik helye óta, sőt átlagosan a 16. pozícióból vágnak neki a futamoknak, így nem tudnak egy-egy „sokpontos” versenyt összerakni, ezért továbbra is csak húsz pontot szereztek, amivel egyedül a Williamset előzik meg.
2021: Saját férje végzett a spái versenypálya igazgatójával, Nathalie Maillet-vel. A gyilkosság helyszínén három holttestet találtak. Maillet mellett barátjával is végzett az elkövető, majd öngyilkosságot követett el.
2020: Toto Wolff szerint a pénteki edzéseken futott hosszú etapjai alapján Max Verstappent kell a Spanyol Nagydíj esélyesének tekinteni – pedig az időmérőn Lewis Hamilton vezetésével a Mercedes sajátította ki az első rajtsort.
2019: Mattia Binotto a Ferraritól elismeri: jobban kellett volna a leszorítóerőre törekedniük az SF90 tervezésénél a végsebesség helyett. Egyenesben a Ferrarinak nincsen párja, de a lassú kanyarokban szenvednek, így a nyári szünetben még győzelem nélkül állnak.
2018: Az Autosport értesülései szerint a Red Bull Pierre Gasly-val helyettesítené a távozó Daniel Ricciardót, aki Carlos Sainzot túrja ki a Renault-ból. A spanyol pilóta így honfitársa, Fernando Alonso helyére érkezhet a McLarenhez.
2017: Visszatér Argentínába a mezőny? A versenyigazgató Charlie Whiting informális látogatást tett Buenos Airesben, azon a pályán, ahol 1953 és 1998 között húsz Argentin Nagydíjat rendeztek, és bár elégedett volt a látottakkal, azt rögtön leszögezte, ahhoz, hogy versenyt rendezhessenek itt ismét, fejlesztések kellenek, amivel eléri a pálya az egyes besorolást.
2016: Danyiil Kvjatot rosszul érintette lefokozása. Az oroszt néhány gyengébb verseny után a Red Bull visszaminősítette a fiókcsapat Toro Rosso versenyzőjévé, helyet csinálva Max Verstappennek, az érintett pedig ezzel kapcsolatban elmondta, egy ideig semmilyen élvezetet nem talált a versenyzésben.
2014: Sergio Perez Kobajasit méltatja. Az ekkor már a Force Indiánál versenyző Perez elmondta, rengeteg kiemelkedő eredményt köszönhet annak, hogy a Saubernél a japán volt a csapattársa, így pedig elleshette, hogy is lehet igazán sokat kihozni a gumikból.
2013: A Williams istállóját lenyűgözte újonc pilótája, Valtteri Bottas. Claire Williams elsősorban a 23 éves pilóta higgadtságát és érettségét dicsérte.
2012: Hamilton úgy érzi, rendberakta magánéletét, ennek köszönhető az, hogy a zaklatott 2011-es szezon után ebben az idényben már sokkal jobb teljesítményre képes.
2011: Schumachernek esze ágában sincs visszavonuli, és elmondta, a csalódást keltő szezon ellenére, amely során az autó nem volt elég versenyképes arra, hogy győzelmekért és dobogókért harcoljon, 2012-ben is az a terve, hogy a Mercedes versenyzője legyen és folytassa az építkezést az istállóval.
2008: Heikki Kovalainenben semmit nem változtatott meg élete első F1-es győzelme. A finn pilóta a szezon nagy részében csapattársa, Lewis Hamilton árnyékában autózott, mielőtt megnyerte a Magyar Nagydíjat, de saját bevallása szerint neki így is az első a fejlődés, nem az ünneplés.
2007: A Toro Rosso nagyon várja Sébastien Bourdais érkezését, Gerhard Berger csapatfőnök biztos benne, hogy a francia nem fogja a bukott Champ Car-bajnokok táborát gyarapítani az F1-ben.
2005: Távozik a Williams motorszállítója. A BMW elmondta, hogy bár a partnerség év végén véget ér, szeretnének szépen búcsúzni és a lehető legjobb eredményeket elérni a Grove-iakkal. A következő évtől a BMW a Saubert vásárolta fel, gyári csapatává téve azt.
2004: Adrian Newey a Williamshez szerződhet. Az ekkor a McLarennél dolgozó tervezőzseni már másfél évtizede is kelendő portéka volt a szakemberek átigazolási piacán, ekkortájt épp korábbi csapatával boronálták össze.
2003: A csapat tesztpilótája, Luca Badoer szerint rosszul érinti a Ferrarit a tesztkorlátozás. Az FIA ekkor minden erejével azon volt, hogy megnyirbálja a Ferrari egyeduralmát, végül ez sem akadályozta meg az olaszokat és Michael Schumachert abban, hogy ismét felüljenek a Formula-1 trónjára.
2002: Nem számít szankciókra az Arrows, amiért súlyosbodó pénzügyi problémái miatt kihagyta a 2002-es Magyar Nagydíjat. Ekkor még a cél az volt, hogy a következő versenyre visszatérnek, ez viszont soha nem történt meg.
2001: Már tizenhét évvel ezelőtt szóba került Bernie Ecclestone távozása a Formula-1 éléről, viszont az FIA-elnök Max Mosley szerint semmi tragédia nem történt volna, amennyiben Mr. E távozik.
2000: Kilenc év után 2000-ben tért vissza először a mezőny az Egyesült Államokba, a helyszín pedig Indianapolis, illetve annak vegyes, oválból és roadból álló vonalvezetése volt, viszont már a legelső verseny előtt minden csapat aggodalmát fejezte ki a gumik tűrőképessége miatt, mondván, túl nagy G-erők hatnak rájuk, amikor visszafelé teszik meg a pálya oválból kialakított részét.
1999: Alesi dühében szakít a Sauberrel. A francia borzalmas szezont futott 1999-ben, sokáig mindössze egyetlen pontot tudott szerezni. Az utolsó csepp a pohárban az volt a mindig heves franciának, amikor a Magyar Nagydíjon háromszor is kifogyott autójából a benzin, harmadikra ki is esett.