2022: A Ferrari sportigazgató, Laurent Mekies szerint sokkal többször beszél a külvilág a csapatutasítások lehetőségéről, mint azt valójában az alakulaton belül teszik.
2021: Bár eddig nem volt elitalálat Daniel Ricciardo McLaren-es csapatváltása, az ausztrál továbbra is motivált maradt, és kijelentette, hogy néhány évig még biztosan a sportágban marad.
2020: Szigorítani fogja a Belga Nagydíjtól kezdve a motorüzemmódok használatát az FIA az időmérőkön. A többség szerint ezzel a Mercedes előnyét szeretnék elvenni, mivel rendre ők tudnak a legtöbbet javulni a kvalifikációkon, Lewis Hamilton szerint azonban az új szabályok nem fogják a „várt eredményt” hozni.
2019: A Mercedest irányító Toto Wolff arra számít, hogy teljesen más képet festnenek majd az erőviszonyok a motorerőt sokkal jobban igénylő Spa-Francorchamps-ban, mint a Hungaroringen, így nem zárja ki, hogy a Ferrari sokkal jobb formát mutasson Belgiumban.
2018: Charles Leclerc szerint bár valóban sokat fejlődött az év eleje óte a Sauber, de még a valóságosnál is nagyobbnak tűnik a javulás amiatt, mert ő és Marcus Ericsson is nagyon sokat lépett előre – úgy véli, hogy az első futamokon ők is szenvedtek (főleg saját magára gondol) és ahogy ők összeszedték magukat, az érezhető a csapat teljesítményén is.
2017: Középpontban már 2021: megy a vita az évek múlva bevezetendő új F1-es motorokról, a cél pedig az, hogy valamelyest egyszerűbbek, olcsóbbak, ugyanakkor „izgalmasabbak” legyenek. Toto Wolff viszont azt mondja (mit is mondana a vezető Mercedest képviselve), hogy az F1-nek a techniaki fejlődésről kell szólnia, így nem ért egyet az egyszerűsítéssel.
2016: Lewis Hamilton szerint a Mercedes előnye tovább nőtt amiatt, hogy 2017-ben jelentősen megváltoznak majd a szabályok – egyrészt a rivális csapatok kevesebbet foglalkoznak az idei technikával, másrészt ők mindent ki akarnak hozni magukból még addig, amíg biztosan övék a legjobb autó. Hiszen ki tudja, hogy ez 2017-ben is így lesz-e…
2015: Ugyan még csak második évét teljesíti a Red Bullnál, Daniel Ricciardo már elégedetlen azzal, hogy a gyenge Renault-motor miatt teljesen esélytelen bármi komoly célt elérni, sőt, már a Ferrari is a csapat előtt van azok után, hogy az ausztrál tavaly három futamot is nyert. Ricciardo szerint nehéz időszak ez számára, mert arra készült, hogy a bajnoki címért harcolhat.
2014: Kamui Kobayashi úgy nyilatkozott, hogy a bajnokság utolsó helyén álló Caterham nem engedheti meg magának, hogy lecserélje őt egy fizetős versenyzőre, hiszen így még annyi esélyük sem lesz az előrelépésre, mint jelenleg. Többek közt a Red Bull nevelését, Carlos Sainzöt is szóba hozták az üléssel kapcsolatban.
2013: Az Autosport értékelése szerint a szezon eddigi nagy nyertese Sebastian Vettel és a hirtelen megtáltosodó Mercedes, a vesztesek között pedig az elfogyó McLarent és a tavalyihoz képest jobb autóval gyengébb eredményeket szállító Fernando Alonsót említi. Hozzáteszi azt is, hogy Lewis Hamilton talán jól döntött az átigazolásakor, ha mélyebbre nézünk a statisztikákban, jobb éve van, mint tavaly a McLarennél.
2012: Ron Howard rendező hivatalosan is megerősítette, hogy 2013 szeptemberében mutatják be a James Hunt és Niki Lauda közti párharcot bemutató Rush című filmet – sok részletet felelevenít majd, Lauda balesetét, a két sztár kapcsolatát, eltérő személyiségét és eltérő hátterét is.
2009: Tovább folytatja Flavio Briatore elleni nyilvános támadását a Renault-tól kirúgott Nelson Piquet Jr., a pilóta szerint volt főnöke arrogáns, fogalma sincs arról, hogy történik a pályán, a rádióüzenetei kabaréba illők és nem érti, hogy mi hogyan megy a csapatnál. Hozzátette: teljesen értelmetlen mondatok jönnek ki Briatore száján – utóbbi egyébként nem reagált erre az interjúra.
2008: Egyre nagyobb az aggodalom a paddockban az anyagiak miatt: a szezon elején összeomlott a Super Aguri és több csapat is gondokkal küzd, teljesen elszabadultak a költségek. Mindezt természetesen súlyosbítja a gazdasági világválság is, de Frank Williams úgy látja, hogy az csak „nyugatot” fogja komolyabban befolyásolni, Kína például ugyanúgy fog fejlődni, mint eddig.
2007: A negyedik Champ Car-bajnoki címéért küzdő Sebastien Bourdais jövőre már a Formula-1-ben folytatja karrierjét, amit az őt megelőzően a széria címét elnyerő, majd szintén az F1-be igazoló Cristiano da Matta maximálisan támogat. „Annak, aki Európában vagy Dél-Amerikában nő fel, az F1 a mindene” – mondta a tavaly súlyos sérüléseket szenvedő brazil.
2005: Hat futammal a szezon vége előtt Fernando Alonso 26 ponttal vezet Kimi Raikkönen előtt, míg a Renault 12 egységgel előzi meg a McLarent, Pat Symonds, a franciák technikai igazgatója pedig rendkívül kiélezett csatára számít a folytatásban – szerinte versenyről versenyre változhat majd az erősorrend.
2004: A Magyar Nagydíj pénteki szabadedzését követően Baumgartner Zsolt abban bízik, hogy közelebb tud majd kerülni a Minardi közvetlen riválisaihoz, a Jordanekhez, ám sajnálatos módon technikai nehézségek is hátráltatták a beállítások keresésében a magyar versenyzőt. Emiatt az utolsó, 24. helyen végzett, két másodperccel elmaradva a Jordanektől.
2003: A tavaly a Toyota színeiben versenyző, idén pedig a Renault-nak tesztelő Allan McNish 2004-ben valamelyik élcsapattól szeretne állandó szerződést – ellenben azt is leszögezte, hogy inkább marad a franciák tartalékja, mintsem hogy valamelyik sereghajtóhoz szerződjön, mert ott nem tudna kibontakozni.
2002: Hivatalosan is megerősítették, hogy az adósságokban úszó Arrows istálló nem tud részt venni a Magyar Nagydíjon. A brit csapat folyamatosan esik szét, jelenleg már csak egy versenyzője van Enrique Bernoldi személyében, miután Heinz-Harald Frentzen a múlt héten távozott az anyagi nehézségek miatt.
2001: Ausztrál sajtóértesülések szerint a hivatalos vizsgálat senkit nem fog felelőssé tenni Graham Beveridge sportbíró haláláért, mely az idei szezonnyitón következett be Ralf Schumacher és Jacques Villeneuve ütközése után. A kanadai BAR-jának leszakadó kereke egy a fotósok számára nyitott résen keresztül repült ki, s találta el Beveridge mellkasát.
2000: Mika Hakkinen nyerte a Magyar Nagydíjat, miután a második rajtsorból indulva már az első kanyarban az élre ugrott. A futamról itt olvashatsz részletesen.
1999: Craig Pollock, a BAR csapatvezetője megerősítette, hogy Jacques Villeneuve jövőre is a csapatnál marad, s azt is elárulta, hogy a következő napokban-hetekben döntenek majd Ricardo Zonta sorsáról.
1997: Két érdekes hír is napvilágot látott Németországban a 2000-es szezonról. Miközben arról szólnak a pletykák, hogy a McLaren és német szponzora, a West szeretné, ha a kétszeres világbajnok odaigazolna az ezredfordulón, az egykori Zakspeed csapatfőnöke, Erich Zakowski bejelentette, hogy három év múlva ismét a Formula-1-ben akar szerepelni istállójával.
1996: Hosszú évek után ismét Formula-1-es motorzaj töltötte be a spielbergi dombokat: az egykori Österreichring felújított változatán, az A1-Ringen tesztelt a Sauber, elsőként próbálva ki az új vonalvezetést. Johnny Herbert mellett egy fiatal osztrák versenyző, a 22 éves Alexander Wurz is autóba ülhetett, aki első ízben vezethetett F1-es versenygépet.