Újabb áremelést jelentett be a Netflix

A Netflix beszámolója szerint a július és szeptember közti időszakban szerzett új előfizetőinek 30 százaléka a hirdetések tolerálásáért cserébe alacsonyabb havidíjért elérhető, Standard with Ads csomagot választotta, noha ez jelenleg csak 12 országban érhető el, Magyarország nincs köztük.

Az elemzői várakozásokat alátámasztva a Netflix rögtön áremeléseket is bejelentett, ez egyelőre csak az Egyesült Államokat, az Egyesült Királyságot, továbbá Franciaországot érinti. A kérdéses piacokon a reklámokat mutogató Basic with Ads és a  Standard csomagok árai nem változnak, viszont a reklámmentes Basic és a 4K-felbontású Premium csomagoké azonnali hatállyal emelkedik.

Konkrét példát felhozva Franciaországban két-két euróval, a fenti sorrendben már 8,99/19,99 euróba kerülnek.

További változtatás, hogy a jövő héttől kezdve Ausztráliában, Brazíliában, Japánban, Mexikóban, Németországban, továbbá Spanyolországban is megszűnik a reklámmentes Basic csomag értékesítése, a meglévő előfizetőik maradhatnak az előfizetésnél.